Det verdenskendte logo, krokodillen, er sybolet på grundlæggeren René Lacostes topmærke. Den garanterer kvalitet og autenticitet for tidløs moderne Lacoste dame- og herremode. Det kommer til udtryk i figursyede men dog afslappet-elegante snit. Friske og stærke farver præger mærkets moderne udtryk. Lacoste shoppen omfatter skjorter, polo og sweatre, men også sportstøj, accessories og sko.
Mærkefilosofi Integritet, præstation og elegante er værdier, som lå René Lacoste på sinde, og som han overførte til mærket. Hans innovative ideer og opfinderånd lever videre i kollektionen. Den dybe forankring i sporten skal også være genkendelig i stilen i moderne Lacoste dame- og herrebeklædning. I kraft af sin sporty og rene stil er modetøj fra Lacoste det idelle valg til sport og fritid. Takket være afslappet elegance kan Lacoste sweatre og Lacoste poloer kombineres med ethvert forretningstøjet.
Historie Mærket Lacoste er opstået på skuldrene af René Lacostes lidenskab for tennissporten. Den succesrige tennisspiller ønskede sig et lettere alternativ til den langærmede herreskjorte, som man dengang brugte til tennis. Derfor opfandt han i 1927 Lacoste poloen, som den dag i dag stadig er Lacostes bestseller. I begyndelsen blev poloerne fremstillet, under navnet "Lacoste blusen" af det luftige strikstof Jersey Petit Piqué, men kun i hvidt, som foreskrevet af tennisforbundet. Men snart skulle Lacoste polo føre sit sejrstog fra tennisbanen til klædeskabe overalt i verden. I dag bliver Lacoste sweatre og poloer fremstillet af det fineste bomuld og i sæsonens modefarver.