En fremragende kvalitet der kan føles, og en mærkbart udsøgt pasform - det har Jockey herreundertøj stået for i over 130 år. Mærket henvender sig til mænd, som lægger vægt på behageligt, kvalitetsundertøj til dag og nat. Det forbinder naturlighed med komfort og stilbevidsthed. Sortimentet går fra den klassiske underbuks over boksershorts med moderne mønstre til hudvenligt nattøj.
Mærkefilosofi Mærkets logo "hvirvlen" symboliserer naturlighed, renhed og fornyelse - værdier, som altid har udmærket Jockey undertøj. Det naturlige viser sig i de anvendte materialer: Fineste kæmmet bomuld fra udsøgte leverandører, som forarbejdes til den blødeste jersey. Det rene viser sig i snittet i Jockey boxershorts, underbukser og undertrøjer. Fornyelse afspejles i firmaets omfattende produktfornyelse. I hvert produkt ses Jockeys fremragende kompetence hvad angår snit, materialevalg og forarbejdning.
Historie Grundstenen til mærket Jockey blev lagt af Samuel T. Cooper i 1876, da han grundlage firmaet S. T. Cooper’s & Sons. Her blev der først produceret uldstrømper fra 1900 og dernæst undertøj til herrer. Fra 1934 blev Jockey underbukser mere moderne: De fik korte ben og den nye Y-front, som til dato er Jockeys kendetegn. I 1960 sendte Jockey sin første Sportswear linje på markedet. I 2006 indførte firmaet den specielt udviklede linje "3D-innovations": Det er herreundertøj, som tilpasser sig huden som en ekstra hud.