Shop smartere - med PETER HAHN-appen. Klar, enkel, hurtig.
Den præcise leveringstid fremgår af produktsiden.
Når du bestiller online og klikker på knappen "Køb", afgiver du en bestilling af de varer, du har lagt i indkøbskurven. Når vi har modtaget din onlinebestilling, sender vi dig automatisk en e-mail som bekræftelse. Vores ordrebekræftelse via e-mail danner grundlag for købekontrakten.
Købsaftalen kommer i stand, når vi accepterer din bestilling ved at levere varen, eller ved at informere om leveringsdato. Varen forbliver PETER HAHN A/S’s ejendom frem til endegyldig betaling.
Vores målsætning er altid at kunne levere varerne inden 14 dage, dog kan der være lægere leveringstid i højsæsonen. Ved stor efterspørgsel kan det ske at en vare er udsolgt både hos os og leverandøren. Vi sender vores varer som GLS-standardforsendelse, og varerne sendes udelukkende til adresser i Danmark.
Du har ret til at annullere denne aftale inden for fjorten dage uden angivelse af grund. Annulleringsfristen er fjorten dage fra den dag, hvor du eller en af dig udpeget tredjemand, som ikke er fragtføreren,
- har fået råderet over varerne (i tilfælde af en aftale om en eller flere varer, som du har bestilt i forbindelse med en samlet bestilling, og som leveres med en leverance),
- har fået råderet over den sidste vare (i tilfælde af en aftale om flere varer, som du har bestilt i forbindelse med en samlet bestilling, og som leveres separat). Såfremt flere af ovennævnte alternativer foreligger, starter annulleringsfristen først, når du eller en af dig udpeget tredjemand, som ikke er fragtføreren, har fået råderet over den sidste vare eller den sidste delleverance. For at udøve din fortrydelsesret skal du ved hjælp af en entydig erklæring (f.eks. et brev sendt pr. post eller E-mail) informere os, PETER HAHN A/S, c/o Fair Trans A/S, Kliplev Erhvervspark 20, 6200 Aabenraa E-mail: service@peterhahn.dk, om din beslutning om at annullere denne aftale. Dertil kan du benytte den vedlagte annulleringsformular, som imidlertid ikke er foreskrevet. Til overholdelse af annulleringsfristen er det tilstrækkeligt, at du afsender meddelelsen om udøvelse af fortrydelsesretten inden udløbet af annulleringsfristen.
Konsekvenser for annullering
Såfremt du annullerer denne aftale, skal vi omgående og senest inden for fjorten dage fra den dag, hvor vi modtager meddelelsen om din annullering af aftalen, tilbagebetale dig alle betalinger, som vi har modtaget af dig, inklusive leveringsomkostninger (med undtagelse af ekstraomkostninger, som er opstået, fordi du har valgt en anden leveringsform end den, som vi har tilbudt som den billigste standardlevering). Til denne tilbagebetaling benytter vi det samme betalingsmiddel, som du har anvendt ved den oprindelige transaktion, med mindre vi udtrykkeligt har aftalt andet med dig.
Du vil under ingen omstændigheder blive beregnet afgifter på grund af denne tilbagebetaling. Vi kan nægte tilbagebetalingen, indtil vi har fået varerne retur , eller indtil du har ført bevis for, at du har returneret varerne, afhængig af det først skete. Du skal returnere eller overdrage varerne til os omgående og i hvert tilfælde senest inden for fjorten dage fra den dag, hvor du informerer os om annulleringen af denne aftale. Fristen er overholdt, hvis du afsender varerne før udløbet af fristen på fjorten dage. Du skal hæfte for et eventuelt værditab på varerne, hvis dette værditab skyldes en omgang med dem, som ikke er nødvendig til test af varernes beskaffenhed, egenskaber og virkemåde. Ønsker du at bytte til en anden størrelse eller vare, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice tlf. 70 11 04 04.
Hvis du vil annullere aftalen, bedes du sende følgende til os.
Til: PETER HAHN A/S · Damvang 2 · 6400 Sønderborg
E-mail: service@peterhahn.dk
Jeg annullerer hermed den aftale, jeg har indgået med jer, om køb af følgende varer:
Bestilt d./modtaget d.:
Dit navn/adresse/kundenr:
Dato/underskrift (kun ved tilsendelse på papir)
Når du handler på www.peterhahn.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Der skal reklameres inden rimelig tid efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for to måneder efter at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Sender du varer tilbage p.g.a at vi har sendt dig noget forkert eller varen er behæftet med fejl, erstatter vi dig naturligvis returportoen. Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til os på vores adresse.
PETER HAHN A/S
c/o Fair Trans A/S
Kliplev Erhvervspark 20
6200 Aabenraa
Bemærk – vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller andet. Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, således at vi kan tilbagebetale dig dine omkostninger.
Hos PETER HAHN betaler du kun for de varer, du ønsker at beholde. Faktura og girokort vedlægges de fremsendte varer, hvor beløbet skal betales inden 14 dage efter du har modtaget dem. Ved høje bestillingsbeløb forbeholder PETER HAHN sig retten til at kræve forudbetaling. Vælger du at betale med kort, accepterer vi MasterCard og Visa. Ved betaling med kort og pr. faktura forbeholder vi os ret til almindelig kreditkontrol og eventuel dellevering. Ved kortbetaling anvender vi RBS WorldPays betalingsløsninger, der opfylder PCI DSS-kravene. Ved bestilling og betaling i vores onlinebutik sikres dine data via en sikker SSL-forbindelse.
Der beregnes et ekspeditionsgebyr på maksimalt kr. 49,– pr bestilling. Gebyret betales kun en gang pr. bestilling også selvom du vil modtage delleveringer. Alle priser, som er angivet i dette katalog, er inklusive 25% moms. Vi tager forbehold for trykfejl samt ændringer i offentlige afgifter og lign. Samt andre omstændigheder som vi ikke har kontrol over.
Klage
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte (service@peterhahn.dk). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Du kan downloade vores forretningsbetingelser her.
Du skal have Acrobat Reader for at kunne åbne PDF-dokumentet
Telefonerne er åbne mandag til fredag kl. 8.00 til kl. 18.00.
Ellers kan du skrive en e-mail til
service@peterhahn.dk