FAQ

1. Hvordan returnerer jeg varer? (Hvor lang tid tager det, før returvarer er blevet registreret, og hvad skal jeg udfylde? Adresse?)

Hvis du alligevel ikke kan li' en vare, eller du ikke kan passe den, kan du sende den retur uden angivelse af grund. Du kan returnere pakken til os med den medfølgende returseddel inden for fortrydelsesfristen på 14 dage. Peter Hahn dækker ikke eventuelt hermed forbundne omkostninger.

Vores returadresse er:
PETER HAHN A/S
c/o Fair Trans A/S
Kliplev Erhvervspark 20
6200 Aabenraa

Det er bedst at bruge den originale emballage.

2. Hvordan betaler jeg min faktura? (Når jeg f.eks. returnerer noget, får jeg så en ny faktura? Kan jeg ikke betale med kreditkort?)

Lige nu kan du betale nemt og sikkert med faktura. Hvis du sender varer retur, får du ikke en ny faktura. Du betaler kun for de varer, du beholder. Det er desværre ikke muligt at betale med kreditkort.

3. Hvordan er pasformen på de forskellige modeller?

I kataloget og vores onlinebutik finder du en præcis vejledning til, hvordan du finder din størrelse. Vi rådgiver dig selvfølgelig også gerne personligt om valg af størrelse på en bestemt model. Hvis du er usikker, kan du bestille varen hjem i to størrelser, så du kan prøve den i ro og mag derhjemme.

4. Hvor høj er portoen for tilsendte og returnerede varer?

Fragten koster 49 kr., uanset om du får leveret alle varerne samlet eller som delleveringer. Du skal selv betale returlevering. Det bedste og billigste er at sende varer retur med Post Danmark.

5. Leverer Peter Hahn til Grønland og Færøerne?

Vi leverer kun inden for Danmarks grænser. P.t. kan vi ikke levere til Grønland og Færøerne.

6. Hvordan reklamerer jeg over en defekt/forkert vare?

Hvis du har fået leveret en forkert eller defekt vare, som du gerne vil bytte eller sende retur, bedes du kontakte kundeservice. Her finder du alle kontaktmulighederne. (contact)

7. Jeg kan ikke finde feltet til indløsning af min rabatkode. Hvor kan jeg indløse den?

Du skal åbne indkøbskurven i Peter Hahns onlinebutik for at indløse din værdikupon eller din kampagnekode.
Du skal indtaste din personlige værdikuponkode eller din kampagnekode uden mellemrum under listen med valgte varer.
Beløbet på værdikuponen eller rabatten vil så straks blive trukket fra købsprisen på de varer, der ligger i indkøbskurven. Ved indtastning af et værdikuponnummer på en præmie vises det også i indkøbskurven.
Bemærk, at det ikke er muligt at indløse flere rabatter eller værdikuponer samtidig, og vores tilbud kan ikke kan kombineres med tilbud hos cashback- og loyalitetspartnere.

8. Hvorfor er leveringstiden sommetider så lang?

Du kan altid se de aktuelle leveringstider i onlinebutikken ud for den pågældende vare og i indkøbskurven. For nogle varer, der er meget populære, kan der opstå længere leveringstider.

9. Hvor er min pakke henne?

Efter bestilling modtager du en e-mail, lige så snart dine varer er blevet afsendt. Her finder du et link til en statusoversigt samt et track & trace-nummer. Hvis du sender os din e-mailadresse, kan vi også sende dit track & trace-nummer direkte til dig.

10. Er der nogen Peter Hahn-butikker i Danmark?

Nej, men du kan bestille over 10.000 forskellige varer nemt og bekvemt i vores onlinebutik.

Modeekspertise Over 50 års erfaring i branchen
Køb på faktura Nemt og sikkert
Returnering Inden for 14 dage
Bestillingsservice 70 11 04 04